fredag 9 januari 2015

Dåligt!!!

Förklaring till mitt asociala liv just nu!   Misstänker jag har typ Halsfluss och är allergisk mot alla typer av mediciner från Läkemedel eller Natur då jag får alla följdsymtom mm. under flera år efteråt och det är inte roligt! Gäller bara att ta det lugnt med mycket sova och varmt dricka från det jag vanligtvis dricker för slippa allt slem under några veckors tid och hoppas på mindre snö då snöskottning inte är lämpligt. Hela huvudet är tjockt och har svårt att koncentrera mej då får jag blixtrande huvudvärk snabbt, så långa samtal i telefon blir bara ett hej just nu, så man år inte social precis! Förra gången jag hade det lätta det efter 4-5 veckor!
Försöker ändå hitta Teman för att inte halka efter men klara inte besöka sidor då huvudet inte klara av det jag ser och inte kopplar, utan får ta igen det senare! Bara detta lilla stycke text har tagit timmar och gjort mej helt slut så det är dags att sova lite till!!!  Kram på er ALLA
 
13 januari: Nu är snön återställd efter Gubben Tö(svärsonen) var här men inte jag! Snöskottningen och all oro blir det inte bättre men snart kommer vårdhjälp eller stackars Gubben och kanske hjälper mej med det som släpar efter. Tjejen är en ängel och självklart kommer hon ut några gånger varje dag men inte direkt en massa motion. Fick varsel inatt att jag måste ta det ännu lungnare så det gäller att sova mer och släppa måsten om jag snart skall bli bättre!!! Kram ;D  
 

5 kommentarer:

  1. Krya på dig <3 Låter inte bra, vila dig ordentligt, drick ordentlig och var rädd om dig! Hoppas du blir frisk snarast. Stor krammmmm!

    SvaraRadera
  2. Fy vad det låter jobbigt! Krya på dig! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Men vad är det jag läser. Verkligen krya på dig hade jag bott nära hade jag skottat till dig. Va rädd om dig vila så mycket du kan. Kram

    SvaraRadera
  4. Låter inget vidare. Du måste vara rädd om dig, vila mycket och lyssna på kroppen. Stor krya-på-dig-kram!

    SvaraRadera